Питання та відповіді про труднощі при роботі в Однокласниках

Питання та відповіді про труднощі при роботі в Однокласниках

 Відповіді на питання виникають при роботі з сайтом однокласники. 


1. Питання:
 Як зробити дзвінок в Однокласниках?
Відповідь:
 Вам всього лише необхідно поставити курсор на аватарку одного в меню, яке з'явиться, натиснути на пункт «Подзвонити». Після натискання спливе вікно завантаження і текст «Дозволити доступ до мікрофону і камері?» Потрібно підтвердити дозвіл. Для правильної роботи і функціонування послуги у вас повинна бути в наявності веб-камера, мікрофон і встановлений Adobe Flash Player.

 

2. Питання:
 У мене таке питання: при відкритті особистої сторінки в Однокласниках вистрибує вкладка, де потрібно прописати логін і пароль. У верху є напис одноклассники.ру. Що потрібно робити? 

Відповідь:
 У цьому вікні нічого вводити не треба, просто натисніть кнопку «Скасувати». Це свого роду лохотрон, завдяки якому ви з легкістю можете залишитися без своєї сторінки.

3. Питання:
 Чи можна оплачувати платні, надані певним сайтом послуги за допомогою системи електронних грошей WebMoney, на території України? 

Відповідь:
Звичайно можна. Для здійснення платежів Вам необхідно:
Перший спосіб
1) зареєструватися на сайті WebMoney, пройшовши за посиланням start.webmoney.ru /;
2) завантажити та встановити на ПК або мобільний телефон одну із запропонованих на сайті варіантів програми WebMoney Keeper Classic або Mobile;
3) відкрити дану програму і зареєструвати два WM гаманця - WMU і WMR (еквівалентом гривні і відповідно рубля);
4) поповнити рахунок WMU через термінал. Для цього необхідно в головному меню терміналу натиснути: Банки та електронна комерція, потім WebMoney, після чого Ввести номер WMU-гаманця, внести готівку і не забути взяти чек;
5) Через програму WebMoney Keeper перевести кошти з WMU в WMR;
6) провести оплату необхідної послуги на сайті Одноклассники.ру, потім вибрати з усіх видів оплати - Електронні гроші, - WebMoney)

Другий спосіб
1) Встановити в своєму акаунті додаток WebMoney гаманець,
2) відкрити в ньому WMU-гаманець, поповнити його через термінал або іншим, більш підходящим для вас способом;
3) Увійти в додаток і вибрати пункт «Обміняти», і виконати обмін гривень на рублі;
4) Здійснити оплату необхідної кількості вікон.

4. Питання:
Які заходи вживати якщо в Однокласниках Вас клонували?
Відповідь:
1) Необхідно вибрати знак питання у вікні повідомлень / обговорень / сповіщень;
2) вибрати пункт мета звернення - поскаржитися на порушника;
3) натиснути на тему звернення - несанкціоноване використання даних / фото;
4) Буде краще всього, якщо ви вкажете побільше інформації про своєму акаунті та профілі вашого «клону» (ПІБ, вік, місце проживання, в жодних гуртах перебуваєте, скільки у вас друзів, додатки, які ви часто використовуєте, та інше).
5) у графі «Інформація про Вас» необхідно залишити посилання на Вашу особисту сторінку. Її можна скопіювати з адресного рядка вашого браузера на вкладці «основне».
6) у графі «інформація про двійника» також потрібно залишити посилання на профіль «клону» і посилання на «вкрадені» ім фото. Посилання на профіль двійника теж береться з рядка браузера при спробі входу на його сторінку, навіть якщо він додав Вас до свого чорного списку або закрив профіль:
7) у рядку «опис» ви повинні в деталях описати дії клону від першої особи (образи, тексти отриманих повідомлень та інше);
8) Далі необхідно натиснути на кнопку «Огляд» прикріпити ксерокс чи фото документа, що засвідчує вашу особу, потім відправити повністю заповнену форму в адміністрацію.

5. Питання:
У мене постійні неполадки з сервісами Обговорення, Повідомлення, Сповіщення в Однокласниках, коли навожу курсор на аватар користувача, не хоче відкриватися вікно «Меню». Підкажіть будь ласка що робити в цьому випадку?
Відповідь:
Зробіть спробу в браузері відключити всі опції, зробити рестарт браузера, після чого по черзі їх включати і подивитися результати (для Mozilla Firefox пункти: Інструменти - Додатки - Розширення; а для Google Chrome: натиснути на кнопку із зображенням гайкового ключа, Інструменти - Розширення. Якщо вікно «Меню» при наведенні курсору на фотографію не почне з'являтися, то необхідно оновити або краще переустановити програму Adobe Flash Player (можна поставити більш нову версію з інтернету).

ЗНАЙШЛИ ПОМИЛКУ? Виділіть і натисніть CTRL + ENTER

Залиште свій коментарій до статті "Питання та відповіді про труднощі при роботі в Однокласниках"!
Система Orphus