Питання та відповіді, допомогу однокласникам

Питання та відповіді, допомогу однокласникам

1) Питання: Будьте люб'язні, розкажіть, як створити подарунок на Одноклассниках? 

1) Відповідь: Вибираєте функцію «зробити подарунок», далі «запропонувати свій подарунок», потім по заданих параметрах завантажити зображення, не більше 3 штук і відправити на модерацію.


2) Питання: Підкажіть, можливо, чи переключитися на колишню систему повідомлень?
2) Відповідь: Йдемо вниз сторінки, вибираємо «повідомлення» - це третій стовпчик, один клік правою клавішею мишки і вибираємо «відкрити в новій вкладці» або «відкрити у новому вікні».

3) Питання: Будь ласка, допоможіть відновити доступ, якщо пароль і логін не пам'ятаю.
3) Відповідь: Відновити доступ можливий у випадку, якщо при реєстрації Ви вказали адресу електронної пошти. Тоді на стартовій сторінці «Однокласників» в віконце «логін» вводите електронну адресу і вибираєте «забули пароль», далі виконувати всі по запропонованих кроках.

4) Питання: При реєстрації на «Однокласниках» я не вказувала адресу електронної пошти, а повідомлення - розсилки мені приходять регулярно. Як таке може бути?
4) Відповідь: Можливо, Ви дали адресу сайту комусь із друзів для реєстрації. 

5) Питання: Я зареєструвалася в «Однокласниках» і вказала електронну адресу сестри, тепер її сторінка відкривається, а моя ні. Підкажіть, чому? І що зробити, щоб я могла відкрити свою сторінку?
5) Відповідь: Для цього введіть замість логіна адресу електронної пошти, а в адресі замініть собачки "@" точку ".".

6) Питання: Будьте добрі, підкажіть, як отримати ОК на «Однокласниках»?
6) Відповідь: Зверніть увагу, в лівому верхньому кутку під Вашою фотографією є функція «поповнити рахунок», заходьте сюди і замовляєте.

7) Питання: Не можу зрозуміти, чому у мене на сторінці є закладка «Відео», розташована під помаранчевою смугою, а у мого чоловіка її немає. Ми зареєструвалися майже в один час, і в мене закладка з'явилася без моєї участі. Чому вона не з'явилася на сторінці чоловіка?
7) Відповідь: Це нова послуга мережі і незабаром така закладка буде на кожній сторінці користувачів «Однокласники».

8) Питання: У мене не виходить перенести фото з альбому в особисті. Я дуже хочу зробити одну фотографію з альбому головною, як це зробити?
8) Відповідь: Перенести фотографію з альбому в «особисті» неможливо.

9) Питання: Розкажіть, як поставити замок на певний фото?
9) Відповідь: Для цього необхідно завантажити фото в альбом і виставити «тільки для друзів».

10) Питання: Як повернути коментарі, залишені під головною фотографією, якщо я фотографію видалила і замінила її інший?
10) Відповідь: Повернути коментарі неможливо.

11) Питання: Не можу зрозуміти, чому, коли приходить повідомлення, то немає звукового оповіщення, хоча звук на комп'ютері включений?
11) Відповідь: Будь ласка, зверніть увагу на вікно повідомлень, можливо, відключений дзвіночок. Це показується перекресленим значком звуку.

12) Питання: Всім привіт, може хтось знає, як отримати доступ до старої сторінці на «Однокласниках»? Якщо я не пам'ятаю ні пароль, ні логін і найстрашніше - адреса електронної пошти я при реєстрації, теж не вказував.
12) Відповідь: У разі якщо сторінка не прив'язана до електронної пошти або мобільному номеру телефону, і Ви не ввели інформацію по контрольному питанню, то повернути доступ до сторінки ви не зможете ніколи.

13) Питання: Скажіть, чи можна видалити все листування з різними користувачами одночасно?
13) Відповідь: Такий функції в «Однокласниках» немає. Листування видалити можна, але тільки окремо.

14) Питання: У мене на сторінці дуже багато гостей, я б хотів їх видалити, як це зробити одним махом?
14) Відповідь: Видаляти гостей можна по одному, всіх разом видалити ні як не вийде.

15) Питання: Добрий день, скажіть, як поставити посилання? Всім відповіли велике спасибі!
15) Відповідь: Тисніть помаранчеве поле, там, де статус посилання, вставляєте туди і «додати».

16) Питання: Будь ласка, допоможіть розібратися! У мене ніяк не виходить оплатити послугу, на телефон приходить код, вводжу, підтверджую смс і нічого не відбувається. Гроші не знімають, послуга недоступна, хоча рахунок на телефоні поповнений. Зайшла по посиланню в техпідтримку, там вказано, що мій запит знаходиться в обробці. Я відправила вже п'ять запитів, а результат нульовий, що робити?

16) Відповідь: Можливо проблема виникла через те, що Ви смс відправляєте на номер з якого просять підтвердити, а треба відправляти на номер на який Ви відправили першу смс із запитом.

ЗНАЙШЛИ ПОМИЛКУ? Виділіть і натисніть CTRL + ENTER

Залиште свій коментарій до статті "Питання та відповіді, допомогу однокласникам"!
Система Orphus